äckliga gubbar och ont hjärtat..

hej.
åkte ner till viking runt 6 och mötte upp tjejerna, vi åt kycklingsallad och pratade-
sen gick vi ner på stan träffade massa folk och kollade på bilar.
typ runt 8-9 satt jag på rese m karin, vi väntade på bussen för hon skulle till gävle och jag vela inte att hon skulle sitta själv.
bussen var iallafall inställd så vi fick sitta där över en timme tills nästa kom.
när hon hade åkt skulle jag möta frida men mitt batteri dog så jag började gå hem men när jag nästan är hemma så kommer pappa och ska ner till stan så jag ringde frida så träffades vi så var jag m henne och hennes kompisar resten av kvällen.
iallafall när kl var runt 1 så stog jag vid bion och väntade på pappa då kom det en gubbe som var 50+ och sa " vad har du där" och pekar på mina bröst sen så klämmde han på dom, gick iallfall därifrån.
när pappa kom så ringde vi en taxi men den skulle komma om 20 min så vi gick ist.
imorse så vaknade jag kl9 utav att jag hade jätte ont i vänsta bröstet/hjärtat så pappa ringde sjukvårdsrådgivningen, vi satt i kö 1 timme.
vi fick iallafall en akut tid till familjeläkarjouren så vi åkte dit på engång, dom tog ekg, blodtrycker, syres grejjs också kollade dom och lyssnade på hjärtat. dom sa att det kunde vara för att jag har hostat så mycket och är hes och att jag skulle vila och äta ipren.
har iallafall tagit en ipren och mår ganska bra nu, ska grilla lite senare m pappa också ska jag kanske träffa anders.
ska gå ut till pappa som håller på att plantera blommor.
KISS


har bara två bilder från igår som frida har knäppt. den ena är på mig när jags ka sätta på mig läppglans och den andra är på fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0