blä.

orkar inte med folk som hela tiden lovar saker tex du ska få dina pengar, ska vi hitta på ngt också skiter man bara i det.
haha kankse va lite töntiga exempel men allt som man lovar ska man hålla också. är så trött på alla som lovar saker och bara struntar i det, som om dom aldrig hade sagt det.

haha fick lite damp.
gjorde so prov imorse och fick G fick också G på mitt fysik prov och på tekniken där jag byggde ett hus och ritade en ritning fick jag VG+ på och om jag ritar en ritning på min råttfällebil så får jag Vg i teknik betyg!
har iallafall sovmorgon imorgon så jag börjar 09.35.
ska till valbo m pappa imorgon, vi ska bland annat hämta min mobil och sen ska jag köpa skot och en jeans väst.
nu ska jag plugga lite.
KISS


Kommentarer
Postat av: frida

antar att det är riktat till mig, så förlåt

2010-05-29 @ 12:55:53
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0