00.25

Hej.
Åkte som sagt hem till Anders. Eller ja innan vi kom till han så krockade vi med en bil, eller rättare sagt en bil körde in i oss från sidan. Men allt gick bra, den andra bilen fick lite repor och Anders bil gick det bra med! Efter krocken så åkte vi hem till han och sen in till Valbo för att köpa julklappar och jag köpte super mysiga tofflor, strumpbyxor och en glittrig plånbok till julafton.
När vi kom hem så lagade vi lite julmat och käkade och bytte julklappar. Jag fick en silvrig väska också skulle jag få tre saker till som inte hade kommit än. Fick även julklappar av Moa, Danne och Melvin. Av dom fick jag två silver ringar och en röd plånbok! Fick även julklapp av hans mamma och pappa men de tänker jag minsann öppna på julafton!
Imorgon ska jag få julisar av min farbror och av pappsen, ska även ge pappa hans julisar.
Nu ska jag kika på film.
KISS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0