Det är inte lätt när det är svårt..

Hej.
Fick åka akut till Västerås i måndags. Orkar inte prata om vad som har hänt, men det har varit dom hemskaste dagarna i mitt liv. Såg hela livet flyga förbi på bara någon sekund!
Tänk er själva att se den personen som ni älskar mest och litar mest på må dåligt. Man känner sig helt maktlös och elak för att man inte vet hur man ska beté sig eller vet hur man ska göra..
Iallafall så kom jag hem ikväll och ska till skolan imorgon. Vet inte om jag kommer orka blogga på ett tag eller inte. Just nu vill jag resa bort och bara ta det lugnt!
Jag älskar min familj så otroligt mycket, jag är så tacksam för alla fina stunder vi har haft och kommer att ha tillsammans!
KISS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fin person, du är den bästaste bästa! <3

2011-12-16 @ 10:37:50
Postat av: Mamma..!

Jag älskar dig mammas ängel! <3

2011-12-17 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0