Torsdag.

Hej.
Måste säga att jag har världens sötaste pojkvän. Idag efter hans jobb så hämtade han mig, han skulle ta mig någonstans jag inte visste vart.. Han tog mig till Church street och bjöd mig på mat! Så gulligt.
Efter vi hade ätit så gick vi en liten promenad i Gävle och sen åkte vi hem till han. Mös och kolla på film sen skulle vi bada men det var för kallt så vi sket i det och han skjutsade hem mig istället.
Har suttit och spelat spel tills nu med mamma. Men måste gå och lägga mig nu för imorgon ska jag hjälpa till med lte saker inför Moas och Dannes bröllop!
KISS


Bra att äta på ett ställe där man slänger nötter/nötskal hejvilt om man är nötallergiker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0