Torsdag.

Hej.
Kvällen igår var ju lyckad så länge jag var där och tills jag och Ellen krockade med varandra, jag gjorde illa näsan och Ellen ögonbrynet!
Fick åka hem till mamma och sova för att åka till sjukhuset tidigt idag. Visade sig att jag har en fraktur i näsan, så jävla typiskt! Så nu har man en lite uppsvälld näsa som är blå och blå under ögonen. Så nice!
Efter sjukhusbesöket så käkade jag på sibylla och sen åkte jag med mamma till hennes jobb. Nu ligger Anders och sover och jag ska snart torka håret osv.
Bilder från kvällen kommer sen för min kamera ligger i bilen!
KISS

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

åååh mitt hjärta!!!! fattar inte hur faaan vi lyckas..

längtar efter bilderna :D kolla volvoffs.se :'(

2011-11-03 @ 15:01:26
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0