Tisdag.

Hej.
Har haft Make Up hela dagen. Fick göra brud och fest Make Up. Imorgon ska vi ha modeller med till skolan, och mamma ska vara min!
På kvällen ska jag och Ellen sminka på en gymnasie mässa.
Ska ta 12 bussen till skolan imorgon för jag ska jobba hemma på historian..
Idag efter skolan så sov jag min vanliga sovtur och sen kom Anders hit. Jag köpte en hamburgare på Aga för jag höll på att smälla av. Sen åkte vi och köpte bullar och saft och åkte till mammsens jobb och käkade dom.
Nu ska jag kolla på Jag saknar dig, kommer säkert ligga och gråta i min ensmahet.
KISS


Bästasete Ellen och jag. Det känns som om vi har kännt varandra i evighet! Älskar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

Åh bullaaaar!!! får baka laktosfria nån dag mellsis! Jag älskar dig också, du å jag för eviiigt :D hihi

2011-10-05 @ 00:14:25
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0