Julen i bilder!

Några bilder ifrån när vi var hos mormor och firade jul. Fick två lycktor och en tomte som hon hade gjort!
Minanaglar syrran gjorde på mig och julklappen från bästa Ellen! 
Var hos Anders och hade mini jul med lite julmat, vi klädde hans lilla gran och gav varandra paket! Sen spelade vi bingolotto (första gången i mitt liv jag spelade), det var tråkigt fast mest för att jag inte vann något..
På julafton hos min släkt i hälsingland. Fick en massa pengar och presentkort av dom!
På annandagen hos mamma, vi åt och jag fick en MASSA julklappar!!!!! Sen var jag ut på lobby på kvällen!
Lite av mina julklappar jag fick i år! 

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Vilka fina julisar du fick.. ;)

2012-12-29 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0