Torsdag!

Hej.
I tisdags var vi hos våran lärare och käkade lunch. Vi fick kycklingsallad som var super god och till efterrätt fick vi rabarber paj! Efter vi hade varit där så följde Josefin med mig till Valbo, jag handlade en mint grön kjol och ett vitt linne som är u ringat i ryggen. På kvällen vart jag bjuden på resturang av älskling. Vi åt på en grekisk resturang. Åt både förrätt och varmrätt, sen var vi proppmätta!
Vi är lediga från skolan både idag och imorgon. Jätte skönt faktiskt!
Ska snart ner på stan och byta min fina guld ring som jag fick av mormor, fick beställa en större storlek eftersom jag har knubbis fingrar. Ska även förbi önska och köpa super fina glas från önska och en rosa kökskniv!
Älskar dig min fina bästavän!

Kommentarer
Postat av: ellenottnargård

och jag älskar diiiig!!!

2012-05-31 @ 22:32:56
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0