Torsdag!

Hej.
Har varit i skolan och haft en lektion idag utan lärare.. Efter skolan åkte jag hem och följde med pappa när han klippte sig och sen handlade vi. Senare träffade jag Frida och vi gick en sväng till Ica och sen gick vi och träffa Emma och Fanny!
Imorgon ska jag hem till jossan på födelsedags middag och sen blir det utgång. Hon har krogen debut, det ska bli så jävla roligt!
Nu ligger jag i sägen och kollat på en massa sex and The city avsnitt med en massa tända ljus tända.
Justja imorgon har jag och Anders våran 4 års dag, kan inte fatta att tiden har gått så himla fort. Synd bara att inte allt blev som planerat.. Aja vi får väl kanske göra något någon annan dag eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0