Måndag

Hej.
Har väl haft en rätt så bra helg. I fredags så åt jag först mat med pappa sen hämtade Anders mig. Han överraskade mig med att han hade tänt ljus överallt och fixat en bra film också hade han dukat upp ost och kex och pepparkaks sockerkaka (som jag älskar!!). Vi myste alltså hela fredagen. På lördan så åkte vi hem till mig och Anders höll på med nå el i köket medans jag la mig i badet med en bok och han kom och tänte ljus. Sen på kvällen var det dax för  "inflyttningsfest" och sen utgång i Gävle. 
Söndagen var inte så värst rolig till en början, mådde mest dåligt. Men efter lite pizza så mådde jag bättre och åkte hem till Anders. Vi fixade lite saker sen åt vi någon gryta till middag och efterätt blev det glass, grädde med hjortronsylt! Sen kikade vi på Solsidan och åt lite godis!!
 
Var inte så jätte pigg igår.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0