Torsdag!

Hej.
Har aldrig tid för att blogga nå mer känns det som. Iallafall så hade jag en lugn och skön helg förra helgen. På lördagen var famlij och lite vänner hos Miranda och Christoffer och kollade på älsklings killen Matheo också fikade vi. Sen på söndagen åkte jag och en av mina farbröder till släkten i Delsbo för 1 års kalas.
I måndags började jag praktisera på Ilinium, ska vara där måndagar och onsdagar fram tills jul. Jätte roligt är det!
Imorgon ska jag och äksling ut och äta, han har bokat bord och allt! Igår så bakade jag och pappa bullar och chokladrutor, han skulle ta med sig fika till jobbet. Och då ställer man väl upp och hjälper till!
Nu ska jag torka håret och sen åka till stan med pappa och köpa en topp/tröja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0