Nyårsafton!

Hej.
Nyårsafton började med tre rätters middag hemma med Anders och pappa. Sen kom Jossan och vi drack innan vi tog bussen in till gävle. Vi var i Gävle ungefär 11, vi gick till slick och träffade Miranda och Christoffer. Jag och Jossan tog en tequila sen gick vi till rådhuset. Där stog vi på 12 slaget och drack champange som jag hade med!!! Sen gick vi tillbaka till slick och där träffade vi Emma och Ida. Vi dansade hela kvällen sen tills vi tog bussen hem.
Gårdagen var inte lika rolig. Vaknade och var hur pigg som helst (nästan), Frida och hennes mamma hämtade upp mig och skjutsade oss till Emma sen gick vi och käka på viking och köpte godis. På väg hem började jag må piss. Va dålig hela kvällen sen.
Hoppas alla hade ett roligt nyår, jag hade as roligt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0