Onsdag

Hej.
Har varit sängliggandes i tre dagar. Mår fruktansvärt illa, ont i magen och dålig i magen...
Just för tillfället så har jag så ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ligger med vetevärmare på magen och tog Ipren för 1,5 timme sen. Ska inte klaga det finns dom som har det värre.
Praktiken började i måndags. Ska ha praktik måndagar, onsdagar och fredagar. Så har missat en dag denna vecka, typiskt.
Hoppas att jag är piggare imorgon så att jag kan åka till skolan.
Från det ena till det andra, min syster hennes kille och matheo flyttar till hus här i Sandviken nästa helg och då på söndag är det dop för mosters älskling också! Det ska bli så roligt, ser fram emot det jätte mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig vännen!

2013-01-16 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0