bästavän&jag

hej.
ikväll så har jag och frida kollat på talang och berg flyttar in sen drog vi till jenni som inte va hemma för hon va på stan hos mathilda så då drog vi dit.
sen har vi varit ute också skulle vi åka hem så ramlade vi.
jag stannar cykeln och säger.
jag: hoppa av cykeln frida
frida: ...( sitter kvar )
så cykeln vikar och alla kollar på oss.
vi: HAHAHHAHAAHHAHAHAHHAH!
mitt halsband gick sönder. ( den dära rosa med brillor )
sen ringde vi till jenni och dom så åkte vi tbx till dom sen kom karin och lina så vi snacka me dom ett tag.
sen åkte vi hem runt 12 och käka lite pizza.
nu ligger jag här vid datorn och frida typ sover.
ska kika film nu.
KISS




HAHAHAH, kolla mig ;)

Kommentarer
Postat av: frida

haha , ja ser ut som värsta tjockisen :p men anyway. jag älskar dig &jag ska köpa ett nytt halsband åt dig !!!!!!!!!!!!!!!!

du&jag är bäst tillsammans babe

2009-04-25 @ 09:38:47
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0