grattis miranda på 19 års dagen

hej.
vaknade kl12 idag av att älskling ringde, de är de längsta jag har sovit på hela lovet de är helt sjukt.
sen gick ja upp och käka frulle & sen kom älskling hit så gick ja och duschade sen kolla vi lite på tv så gick han och duschade och ja lagade mat. fråga mig inte vf vi inte duschade tsm för de vet jag inte. HAHA
sen efter vi had ekäkat så kollade vi lite mer på tv och mös sen bytte jag om och åkte på dansen.
älskling satt och väntade där hela tiden med jenni, dom är så gulliga.
imorgon börjar skolan, vill verkeligen inte tbx till skolan.
nu ska jag fortsätta kolla på andra avenyn.
PUSS




justja idag fyller min älskade syster 19 år.
hon är tyvär inte hemma hon sitter på båten på väg hem från finland.
grattis gumman, jag älskar dig mest!

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Ni 2 är mammas älsklingar!

Grattis Miranda<3

2009-04-15 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0