helgen

hejhej.
har inte hunnit skriva så mycket, ja har haft fullt upp.
i lördags kväll så va frida här sen kom min syster och min kusin hit sen kom jenni också så gick vi ner till stan och täffade älskling på donken så käkade jag och frida, sen gick jag jenni anders och frida till hemmakväll för att hyra film och köpa godis. efter de så börja vi vandra hem och på vägen så träffade vi mathilda som va me en massa andra sen när vi kom hem till mig så kollade vi på film och proppa i oss en massa gotta sen åkte älskling hem och då gick ja den och käka äppe och kolla på nån as sorglig film så kom frida o jenni ner sen åkte jenni hem så gick ja och frida o la oss i sängen sen efter ett tag så somna vi.
igår så vaknade vi runt 10 så då käka vi frulle och sen så la vi oss i sängen och satt vid datan o sen gick ja o duscha o fixa mig sen kom älskling och då åkte frida. så då mös ja o älskling och kolla lite på film sen tyo vid 7 kom pappa hem och va sur, vet inte varför. sen på kvällen cyklade vi till frida och sen vidare till stan och träffa jenni på donken och jag och älsklin käkade och dom kollade på sen drog jag frida och älskling hem till mig så sen vid 11 skjutsade vi hem han sen kom vi hem och vi la oss i sängen nästan på engång och kolla lite på andra avenyn sen somnade vi.
idag vet ja inte vad ja ska göra, jo kankse knarka alvedon, halstabletter och nässpray eftersom jag har blivit förkylld. haha både jag och frida är skit förkylda.
just nu känner jag mig ski ensam eftersom frida har varit med mig hela helgen och nu har hon åkt. :(
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Krya på dig mammas ängel..! <3

2009-04-06 @ 12:19:26
Postat av: Mamma..!

Krya på dig mammas ängel..! <3

2009-04-06 @ 12:19:43
Postat av: frida

nej guuuumman !

<333333333333

loveyyou asförkylda bästavänner(Y)

2009-04-06 @ 19:10:00
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0