M

hej.
hann inte blogga någonting igår. va iallafall med min syster sen åkte vi och handlade med moster och kusin.
idag så har ja varit i skolan och efter skolan följde älskling med mig hem och vi kollade på tv sen när pappa kom hem så åkte vi och handalade godis, chips och läsk me han sen kolla vi på film och mös , sen typ för nåra timmar sen kom syster och maria hit och dryga lite med oss. hihi.
så nu har vi nyss skjutsat hem min lilla pöjk.
men nu ska jag prata med älskling i telefon och kika film.
PUSS


Kommentarer
Postat av: pandan

jag älskar dig mest gumman <3

2009-04-04 @ 01:06:46
Postat av: melinda

älskar dig mä <3

2009-04-04 @ 09:20:52
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0