M

hej.
skolan idag gick väl så där.
pappa hämtade mit två då for vi till gävle och hämtade mamma sen in till kukhuset.
hade tid kl3 men vi fick komma in kvart i fyra eller nånting sånt.
först fick vi gå in i ett as litet rum (mamma följde med in) där fråga hon en massa frågor och bestämmde vilka prover dom skulle göra och dom skulle ta blod prov (tredje gången på tre veckor), grav test och undersökning.
sen fick jag gå till toan och skriva ett namn på en plast mugg och kissa sen fick vi vänte lite på blodprov.
sen kom vi in och hon som tog blod prov sög, hon va seg och ja fick inge plåster sen kom en annan och fråga om ja vela ha plåster ist för papper så då fick ja de. sen fick vi vänta igen sen gjorde dom en ...undersökning, mamma var med hela tiden och höll mig i handen eftersom de var första gången. men dom var jätte duktiga och snälla så allt gick bra. dom hittade inte fel så de är nog en sträcking sa dom. tur att de inte va nå fel. jag var iallafall skit duktig som våga gö de där. :D
efter sjukan åkte vi till sibylla och käkade tunbrörulle och sen drog vi till affären och mamma köpte hår färg till mig.
sen åkte vi hem till mamma så mamma och pappa drack kaffe medans ja drack saft och proppa i mig en massa kakor.
på hem vägen hämtade vi älskling så åkte vi hem och mös.
nu har jag precis färgat håret och duschat, vet int eom de vart bra eftersom de alltid ser mörkare ut när de är blött.
men just nu när de är skit blött så ser de helt svart ut.
ska kolla på film nu.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Mammas ängel!

Du var hur duktig som helst igår..!

Du måste knäppa en bild så jag får se

hur håret blev.. :D <3

2009-04-02 @ 08:20:29
Postat av: emma ramic

älskardig

2009-04-02 @ 21:03:33
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0