mamma och dotter dagar

hej.
igår kom jag hem från min mamma, vi har haft de jätte mysigt.
i onsdags när ja kom till hennes jobb vid 11 så satt vi och prata lite också kom de in nån med en skit stor skål full me godis, sen vid tolv gick vi och käkade pizza o sen tbx till jobbet. vi fick skjuts hem halv 4 och när vi kom hem kolla vi på film.
i torsdags jobba hon bara två timmar så de gick ganska fort för hon skulle typ bara plocka ner alla hennes saker i en kartong för kontoret ska byta lokal. sen när vi kom hem gick vi och käka kebabtalrik och sen åkte vi till vlabo och gick på coop och köpte mat sen gick vi till IKEA och handlade massa saker till toan och en matta till vardagsrummet, när vi kom hem fixade vi allt och sen kollade vi på en film och käka godis (filmen va 4 timmar lång). sen gjorde vi cafe de paris, skit gott.
igår så åkte jag hem med halv fem bussen när ja kom hem bytte jag kläder och sen följde jag me pappa på gymmet fast ja solade och sen åkte vi och hämtade anders och handlade.
när vi kom hem grillade vi och sen åt.
lite senare på kvällen så kollade jag och älskling på tv och myste sen åkte han hem 10 typ.
idag vet ja inte va ja ska hitta på. kanske drar till älskling.
PUSS


<3mamma

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Vi har det jämt så mysigt du å jag!

Snart blir det utomlands, då blr det

ännu mysigare.. Jag älskar dig av

hela mitt hjärta min ängel! <3

2009-04-11 @ 10:33:36
Postat av: fridarooth

vi ska va ikväll iafalla va !?!<3

2009-04-11 @ 10:40:41
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: melinda

ja klart vi ska gumman :) <3

2009-04-11 @ 13:51:40
URL: http://jmelindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0