otursbarn

hej.
igår så kom älskling hit tyt vid 10 så då kollade vi på tv oxh sen kom jenni så då skulle vi cykla till stan.
aders skulle skjutsa mig på sin cykel.
vi kom bara ner för backen vid migg tills hans pakethållare gick av så jag flög av och skrapa upp bendet och armen.
HAHA. sen gick vi hem och hämtade en till cykel och sen cyklade vi till statoil för att träffa frida och köpa marabou.
sen åkte älskling hem och vi gicl hem för jag kunna inte sitta på cykeln.
sen gick jag och frida hem till mig så kom hennes pappa och hämtade henne så då gick jag och gjorde rent mina sår och plåstra om de.
sällan jag har otur.
inatt har ja bara kunnat lega åt ett håll skit drygt, kan inte sitta på toa heller få lixom halv stå,Haha.
men de hör till våren/sommaren att ramla och få sår.
jag ramlar ganska ofta på cykeln.
sen inatt snacka ja me älskling till typ 2 sen vart ja trött så då la vi på och ja somna.
nu ska ja äta lite frulle.
PUSS

                                                                                                                                                                    
<3 anders larsson

Kommentarer
Postat av: fridarooth

haha gumman då :p :(<3

2009-04-13 @ 11:29:03
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: melinda

hahaha :D

2009-04-13 @ 12:29:25
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: pandan

älskar dig mest min gumma <3<3

2009-04-13 @ 12:30:27
Postat av: melinda

älskar dig mä <3

2009-04-13 @ 13:12:56
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma..!

Gumman du har ju fått sommarben..:D

Jag älskar dig! <3

2009-04-13 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0