sick

hello.
vaknade inatt av att ja inte kunde andas och att ja grina så gick till pappa sen tog ja nässpray o somna om.
sen vaknade jag kl12 och gick upp o käkade frulle & kollade på tv m pappsen.
efter ett tag gick ja och duschade o fixade mig, sen kom pappas kompis så stog & snacka me han ett tag.
sen skjutsade pappa mig till anders, har varit där hela dagen typ.
vi har bara kollar på tv o myst, orkade inte göra någonting eftersom ja har feber och är sjuk.
åkte iallafall hem runt 9.
när ja kom hem åt ja mat och glass o kollade på van vetaren med pappsen.
imorogn blir det ingen skola för mig, ska till gävle & valbo o köpa kläder till uppvisingen och kolla på en skinn jacka.
nu ska jag kolla på BRATZ, äkta fjortis film men men.
PUSS


Kommentarer
Postat av: pandan

älskar dig gumman min:)<3

2009-04-19 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0