tack pappa för datorn

hej.
gick upp kl kvart i 9 och duschade sen fixade ja mig lite så åkte frida hem.
sen åkte jag och pappa in till valbo ( köpis ), först gick vi till onoff och köpte min rosa mini pc och en rosa mus.
skulle ha en rosa hårdisk också men den fanns inte i lager så vi beställde hem den.
sen gick vi in på IKEA och åt frukost och kika lite där.
sen åkte vi in till sanviken och köpte gardiner till köket och en massa annat.
sen skjutsade pappa mig till mormor för vi skulle fira miranda, hon fick en plattång av mig.
åkte hen för en timme sen typ, ikväll ska pappa på krogen så älskling ska komma hit och va me mig.
sitter vid min rosa skönhet nu, men har inte lärt mig så mkt än och kan inte skriva så snabbt heller.
KISS

tack pappa för att ja fick min present 4 veckor för tidigt! älskar dig



Kommentarer
Postat av: fridarooth

yeyeeeee .

typ kissie , kenza &blondinbella borde akta sig nu för vi kommer ta steget framför dom nu :'D HAHAH :)<3

2009-04-25 @ 17:15:50
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: melinda

haha ja ;) <3

2009-04-25 @ 17:20:38
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0