frida olla hyvä

hej.
igår så vaknade jag vid 10 åkte till älskling typ vid 1.
pappa gick in och hälsade på han föräldrar för första gången.
också fick jag påskägg av anders pappa. TACK =D
sen så kollade vi två på film och mös.
sen hämtade pappa mig och när ja kom hem så åt ja och sen bäddade i min & pappas säng.
sen valde jag kläder åt pappa för han skulle på krogen och han fick ha grön skorta, svart kavaj, mörka jeans & bruna skinnskor.
sen kom frida hit och efter nåra timmar drog pappa ut på krogen.
så då kollade vi på nån film och drack påskmust sen drog vi till statoil för att köpa chips & möta jennifer.
& där träffade vi nicole, karin & hanna så då snacka vi lite me dom sen kom jenni och då åkte vi till stan för att träffa pappa sen cykla vi hem.
när vi kom hem så kollade vi på dark water as läsklig film sen åkte jenni typ vid 12 halv 1.
så kom pappa vid två och dryga me oss.
idag har ja och frida kollat på robinson, talang09 & hjälp jag är med i en japansk tv show.
hahah, vi älskade Tore. han är så gullig. tycker fett synd om han.
synd att han åkte ut.
lite senare ikväll ska ja täffa älskling och käka tacos.
nu ska jag fixa mig lite.
PUSS



frida och jag förra sommaren!

frida och jag för någon månad sen! x')


gumman du betyder så himla mycket för mig.
har alltid så sjukt roligt med dig.
asså fatta hur många roliga och knäppa minnen vi har med varran.
de är helt sjukt, du är en sån jävla underbar och härlig person.
every day i think at all funny memory with you.
you are my bestfriend.

minä rakastaa sinä minun ystävä!


Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dig melinda

så mycket att jag aldrig någonsin kommer kunna förklara det. du är bäst hjärtaat &viiii kommer aldrig sluta umgås. aldrig någonsing. för utan dig ingen mig! finns här jämt bästavän.

<3älskarey

2009-04-12 @ 15:50:04
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0