-.-

hej.
har inte haft tid att skriva blogg på ett tag nu.
aja idag åkte iallafall älsklingen till gotland, jag saknar han skiiit mycket!
har iallafall varit på stranden m pappa idag fast de sög så vi åkte hem.
senare ska ja träffa frida.
är så trött på allting just nu så ja skulle kunna sticka långt helvete!
KISS

varför säga att du inte ska ringa & sen endå hålla på att ringa?
jag fattar inte vad du håller på med.
ja är så himla trött på dig så de finns inte.
kan inte inte låta mig vara ifred ett tag och sluta tjata på att jag ska komma till dig.
bli vuxen nån gång.
varför kalla sig mamma om man endå inte beter sig som en?

Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dig !

2009-08-10 @ 13:43:54
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: frida

sv: haha klart vi är! ; )

2009-08-10 @ 17:00:53
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag ville juh bara berätta att du har en stor släkt på min sida på typ en hundra pers.. Å du lät juh inte så glad..! Jag vill inte på något sätt sra dig, å de vet du?! Vi har ju alltid kunnat prata om allt?! Eller har jag fel? Mamma älskar dig..<3

2009-08-16 @ 04:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0