melinda

hej.
ursäkta för dålig updatering.
hade ställt kl på 08.30 men stängde tydligen av den och somnade om. tusan också, jag som skulle försöka vänja mig lite att gå upp tidigt.
har typ diskat, städat mitt rum, gjort rent alla min smink borstar & rensat lite saker.
älsklingen kom hit för ett tag sen men nu är han på kiosken och köper en glass åt mig. mums ;)
imorgon så börjar jag kl 08.00 och slutar runt 11.00 tror jag.
direkt efter skolan ska jag, älskling & bastavän frida åka till valbo ( köpis )
jag måste köpa en kalender där jag skriver i alla prov osv ( den måste vara rosa ), skön kofta & ett par tights.kommer säkert köpa nå mer men de är liksom de jag behöver mest.
nu kommer bögen.
KISS


Kommentarer
Postat av: Miranda Glamér

Hejsan gumms!

Så gullig me rosa, en sån vill

jag oxå ha..hihi <3

2009-08-19 @ 20:01:53
URL: http://oljepalm.blogg.se/
Postat av: frida

sv: hehehehe ja ! :D tack bby! :) <33333

2009-08-19 @ 20:13:41
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0