akuten igår

hej.
i fredags så åkte jag och anders på fest m hans jobb, vi fick mat och hade jätte trevligt.
efter de så åkte vi till lussen och va där tills 3 halv4.
igår så gjorde jag inte så mycket på dagen men sen på kvällen så råla jag äta en kaka m nötter och madel i så jag fick svårt att andas och ustlag på hela halsen så vi fick åka in på akuten, dom tog prov nu så dom får se vilka nötter som jag inte kan äta. sen när ja kom hem så kom älsklingen till mig och vi kollade på film.
idag så har jag solat och handlat m pappa sen så nu på kvällen så åt vi kebabrulle och satte fram lite jul saker.
också har jag blivit sjuk har feber och är förkyld, men måste gå till skolan och göra prov imorgon.
men nu ska jag duscha och sen kolla på solstorm.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0