baby

hej.
var i valbo i går m jenni och anders.
jag köpte julklappar åt mamma, pappa, miranda och frida.
jag hade åtta kassar med mig hem.
pappa hämtade oss i valbo, när vi kom hem så käkade jag och anders pizza.
sen senare på kvällen så drog vi till stan m jenni och träffade en lina, mathilda, karin och hanna.
vi drog hem vid 12 pappa hämtade oss efter halva vägen.
idag så tror jag att jag ska träffa frida en sväng och senare på kvällen ska jag åka hem till lsklingen och sova m han.
men nu ska jag duscha.
KISS


justja köpte ett nytt halsband, läppsyl och ett doftljus till mig själv. ;P

Kommentarer
Postat av: frida

det där halsbandet tänkte jag köpa förut! :) det är snyggt :D

2009-12-05 @ 15:08:54
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0