:)

hej.
skolan idag var helt okej, engelska provet gick bra tror jag det var inte alls så svårt som jag trodde.
när jag kom hem så åt jag lussekatter, pepparkaksdeg och drack cola medans jag kollade på andra avenyn.
sen när pappa kom så åkte vi och köpte gardiner till mig på jysk sen åkte vi ner till stan och handlade julklappar åt agnes och signe (min kusins barn).
sen efter de så gick vi till aldos och fikade, jag tog cheeskake m hallon och en festis. sen åkte vi till ica maxi och handlade lite saker.
nu sitter jag i mitt rum och har nyss satt upp mina gardiner och städat.
men ska gå ner och äta lussekatter nu.
KISS


Kommentarer
Postat av: Minttu..!

Dom e ju hur snygga som helst dina nya gardiner.. <3

2009-12-02 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0