julkännslor

hej.
i fredags så kom min farbor och ahns fru hit och gav mig julklappar också fikade vi sen när dom hade åkt så kom pappas kompis och hans tjej hit och gav mig julklappar.
på kvällen gick jag och mötte älsklingen sen gick vi hit på lördan så åkte jag, frida, pappa, pappas tjej och hennes barn till valbo. jag köpte en klänning som jag kanske ska ha på nyår, väska och en parfym.
sen åkte jag och frida på bandy m emma. efter bandyn gick jag och frida hem till mig och käkade pizza och sen ost och kex, lite senare kom anders och vi bytte julklappar och frida fick oskå en julklapp av mig sen gick vi en bit m henne hem.
idag så har ja inte gjort så mycket.
nu ska jag gå ner och äta ost och kex m pappsen.
KISS




julklapparna jag fick av älsklingen. TACK BABY! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är kuvertväskan från?

2009-12-20 @ 21:07:11
Postat av: melinda

den är från gina.

2009-12-20 @ 23:36:52
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: anders

tack för julklaparna älskling :)<3<3<3<3

2009-12-20 @ 23:46:05
Postat av: e

allt det där:o haha iiinte snål eller :D!

2009-12-23 @ 19:53:06
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0