saknar gamla tiden ibland ;)

haha håller på att kolla igenom gamla bilder!


jag på julafton hos mina släktingar förra julen!

anna karin och emma på nyår förra året hos emma!
saknar er brudar, alltså saknar att umgås allihopa hemma. <3


haha, emma karin och jag hos nickan när vi hade rosakväll!

jag hahahha

HAHAHA emma anna och karin hos mig för LÄNGESEN! sötnosar;)

jag och karin för längsen i högbo när vi kollade på gässle!

jag och anna hos karin!

jag på musiken..

HAHAHA jag dör! jag och jenni när vi färgade ögonbrynen så gick vi sådär till mig!

bästavän frida och jag för två sommrasen! miss<3

haha jag för ett årsen! förändrats ganska mycket va?

jag för 1 årsen typ innan jag jenni och nickan drog på stripsakendiscot!

mamma jag och miranda i bulgarien för 3-4 årsen typ!

Kommentarer
Postat av: anders

söt du är på alla bilder älskling ;)<3<3<3

2009-12-16 @ 19:23:07
Postat av: E

hahahahahahahahahahha omg

2009-12-20 @ 23:47:39
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0