skiiit kallt ute

tjoo.
frida kom och väkte mig kl7 imorse, så typ klädde ja på mig så gick vi till skolan.
allt i ksolan idag gick bra, jag hade möte m rita om gymnasie valet.
och jag ska välja stylist i gävle som första och handel turism som andra.
hihi jag känner att jag verkligen vill gå stylist, fatta vad roligt att typ kunna sminka och fixa sig skit fint!
men ska gå ner och dricka en varm kopp choklad och äta macka medas jag pluggar.
KISS


fick bli pälsmössa idag, eftersom att de är sjukt kallt ute idag!


Kommentarer
Postat av: anders

saknar dig älskling :)<333

2009-12-02 @ 17:19:10
Postat av: Minttu..!

Va du e söt i din nya pälsmössa..! <3

2009-12-03 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0