torsdag 3 december 2009

hej.
skolan idag gick bra, jag ahde myskläder och vi hade skridskor på gympan de var roligt.
efter skolan åkte ja m frida och hennes mamma till stan när dom shoppa lite.
när pappa kom hem så åkte vi och handla, vi köpte massa små saker.
imorgon ska jag åkta till valbo och julhandla m älsklingen!
men ska gå ner och hämta mitt godis sen om en timme blire mammas pöjkar.
KISS


vi köpte en adventsstake för vi hade ingen ( lite sent) haha.
sen köpte vi TRESemmé hårspray, jag vet inte om den är bra men den verkar vara de!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa de va ju typ en brand olycka som hände med eran gamla adventsstake :P

2009-12-03 @ 21:13:04
Postat av: Anonym

///////anders

2009-12-03 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0