<3

                                    
grått linne m guld sak på: hm
svart tunn sak:
hm
armband:
hm
söta små örhängen:
hm

hej pappa väkte mig kvart över nio, då gick jag upp o duscha o sen fixade jag mig.
typ halv 11 så börja vi lasta bilen full av saker som miranda skulle ha.
sen for vi till gävle och lämnde det.
efter vi hade vart dit m sakerna så sprang vi in på hm i gävle och köpte lite saker.
sen vidare till valbo och köpte internet sladd.
efter de så åkte vi och fikade på stan i sandviken och sen köpte vi en borr.
om ett tag ska vi h'mta älsklingen på stan, sen ska jag börja måla och han o pappa ska fixa min sladd.
nu ska ja byta om.
KISS

Kommentarer
Postat av: frida

jag tänkte köpa det där linnet i göteborg :p

2009-07-09 @ 21:27:25
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Mamma..!

Söta kläder å smycken..! <3

2009-07-11 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0