båtfärd nu!

hej.
kom nyss till hotellet.
vi har varit ute och fikat, shoppat & ätit.
jag köpte ett par rosa klackisar, jag älskar dom!
sitter typ vid reception efter som vi chekade ut kl halv 12 idag.
men de går juh bra de mä, tur att ja har min lilla rosa älskling m mig då! ;)
båten går kl 6 i svensk tid, då ska vi köpa godis i taxfreen och sen äta någonting.
vi ska nog inte äta buffe för ja är inte så hungrig + att de blir så sent, och vem vill äta sent?!
somsagt så kommer vi till sverige kl10 imorgon bitti, så måste gå upp skit tidigt för att hinna äta frukost buffe.
när ja kommer hem så ska jagh träffa älskling, hoppas han vill sova hos mig för ja har saknat han skiiiiit mkt.
men nu ska jag hämta min resväska som står i nå väsk rum här.
hörs när jag är hemma.
KISS

Kommentarer
Postat av: anders

så klart jag vill sova hos dig mitt hjärta <3

2009-07-31 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0