jag vill åka bort

ÅÅÅÅåååh ja är så arg.

jag och pappa har bestämmt att vi ska göra någonting nu dom här två veckorna för att han är ledig.
vi funderade på att åka utomlands men de fanns inga bra resor.
sen igår kom pappa m ett förslag på att ta en kryssning till tallin och sova kvär där & shoppa.
så vi åkte in itill gävle idag kl halv 6 och skulle gå till nån butik där man beställer tallinkryssningar.
ja så när vi kommer dit så va de stängt så gick vi till nästa butik och där va de också stäng så då gick vi in på ticket och fråga om sistaminuten då hade dom inga.
så roligt att sitta hemma ett helt jävla sommarlov.
vafan förra sommarlovet va jag utomlands 3 ggr.
aja får se om vi tar in på hotel i sthlm och shoppar där eller om vi gör nå annat TRÅÅÅKIGT!

älskar dig endå pappa även om vi inte kommer göra ngt<3



jag & pappa i Turkiet förra sommaren! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni kan komma och hälsa på oss i Stockholm!

Vi saknar er :D

PUSS

2009-07-24 @ 22:50:31
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0