kl00.56 i tallin

ligger i sängen nu.
kl är 00.56 här nu, ja kommer inte kunna sova inatt för ja har sovit skit mkt under dagen.
tur att ja har datan här så ja kan kika på film.
iallafall så har jag och pappa vart ute och gått nu på kvällen, de är skit mysigt ute på kvällen här vid hamnen.
asså vårat hotell ligger typ vid hamnen.
ja ska gå upp kl09.00 imorgon för att hinna äta frukost på hotellet.
frukosten öppnar 7 och stänger 11.
jag och pappa har nyss spelat lite kort, jag vinner som alltid ;)
nu ska jag läsa min vecko revyn tidning och sen kika på film.
KISS

i miss my darling! <3


outfiten ikväll blev:
svart silvrig klänning: hm
vit nit väska : gina
"gladiator skor" : esprit

Kommentarer
Postat av: anders

saknar dig mitt hjärta<3<3

2009-07-31 @ 18:33:09
Postat av: frida

bästisklääääänning :D

2009-08-02 @ 19:31:20
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0