ont i min tå!

hej.
igår när pappa kom hem från jobbet åkte vi ner på stan & fikade på aldos.
efter de åkte vi till jysk och köpte en ny tv bänk till mig, en till vardagsrummet och nå små saker.
när vi kom hem skulle lyfta upp mitt gamla tv bord så då åkte skivan som sitter under där man kan lägga grejjer på den åkte av rakt på min stro tå.
så pappa ringde sjukhuset och dom sa att jag skulle ligga högt upp m foten och ta panodil, ibumetin.
jag och anders la oss i min säng och kollade på tv oså sen åkte ham hem typ 10 halv 11.
jag och pappa åkte in till akuten kl00,11 typ vi fick komma in på engång och ja fick bedövnings gele och en binda på.
sen åkte vi hem och kolla på tv, jag somna typ 2 halv 3.
pappa ringe och väkte mig nu på morgongen typ vig halv 9 och sa att jag skulle till sjukhuset.
så ja klädde på mig och cyklade iväg dit.
dom kollade på tån igen och sa att vi skulle åka och röntka senare idag.
så jag och pappa åker till gävle sen idag och röntkar min stor tå. hahahha
aja ska sova ett tag nu.
KISS


min nya tvbänk & min onda tå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0