tallin (:

hej.
nu kom vi nyss upp till vårat rum.
vi har varit ute och köpt lite saker.
jag köpte ett svart smalt flätat skärp och pappa köpte vin.
imorgon blir det mer shopping ska nog köpa en jeansjacka som jag såg idag och ett brunt skärp.
justja efter vi hade shoppat så gick vi till vårat hotel för att äta och jag beställde en hamburgare m pommes och pappa en kykling sallad.
när de kom in så såg min hamburgare as god ut, men när ja skulle börja skära i den så va brödet längst upp helt hårt. (USCHA)
aja jag tog bort den delen. pappa vela säga till kocken men han fick inte för mig. haha
men nu ska vi spela kort.
KISS

justja imorgon ska vi åka på någon buss tur som tar 50 min!? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0