:'/

tjo.
nu ligger jag i min säng och tänker på att vi ska avliva min katt om två eller tre veckor typ.
men pappa säger att vi inte kan ha han kvar, eftersom han har varit sjuk förut och efter de har han börjat kissa inne och anfaller alla och biter och river dom.
idag har jag bara sovit, har inte orkat gjort nå annat.
snackade iallafall nyss med älskling och han va på badhuset och gjorde någonting.

vill att pappa ska komma hem från jobbet, de är så ensamt här hemma. fast han kommer om 10 min.
Ååååh ja ska få ett annat djur när vi avlivar min älskade katt. vet inte va ska ha för djur. får ingen hund eller katt.
jag som vill ha hund. men ingen kommer kunna ersätta svart-nos.
PUSS

så såg ja ut igår. fatta inte varför ja la upp den. men aja :P


Kommentarer
Postat av: fridarooth

gubben .

älskade svartnos! han är ju såå ööversöt(&ja , jag är liiite rädd för honom) men endå !

jag älskar honom &DIIIG! <3

2009-03-16 @ 20:41:20
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: melinda

kommer dö när vi avlivar han :'( <3 älskar dig gumman

2009-03-16 @ 20:58:48
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0