grattis mamma på födelsedagen

hej.
skolan diag gick väl sådär.
kom till skolan typ halv 10 då vare två brandbilar där och alla folk stog ute och frös.
vi fick typ komma in tjugo i 10 typ.
de va tydligen någon som hade tryckt på knappen eller va dom sa. så jävla onödigt att stå ute och frysa.
efter två lektioner så börja min mage värka som fan så pappa fick hämta mig, så vi åkte på stan och köpte fondation.
sen åkte vi hem och gjorde tacos, as gott vart de.
nu har jag precis packat och ska ta 14.25 bussen till gävle och träffa mamma.
ska sova hos henne tills på söndag tror jag.
nu ska jag gå ner och umgås lite med far min, ha en underbar helg.
PUSS

en bild från förra sommaren i turkiet. ååh ja vill ha sommar & sol.

Kommentarer
Postat av: emma ramic

haha tack bloggarn ;)

2009-03-27 @ 15:09:06
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Mamma & Melinda

Sommar å sol i Turkiet ska vi ha..hihi Vi ska ha de såå roligt! Puss..<3

2009-03-27 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0