M

hej.
skolan idag gick galant.
hade biologi prov och de gick så där.
efter skolan följde jag med älskling hem och vi hann va hos han kanske två timmar sen ringde pappa och sa att ja had elåst ut han så fick vi panik och vi hade inge buss pengar så vi kom inte hem till mig och pappa hade ingen bilnyckel så han ringde sin kompis ås hämtade han oss. sen va vi hemma hos mig och mös,käkade så skjutsade vi ham han vid nio sen åkte vi och handlade saft.
nu har jag precis duschat, as skönt.
imorgon ska jag till valbo efter skolan med frida, as härligt att åka och shoppa.
nu ska jag städa lite och klä på mig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: fridarooth

äääntligen fredag .

HAHA som vi har räknat ner :p

eller rättare sagt ; som DU har räknat ner :D<3<3

2009-03-20 @ 08:03:46
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Mamma..!

Va härligt att få shoppa loss..heh <3

2009-03-20 @ 08:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0