M'

hej.
igår kväll så kom frida hit och va med mig, vi kollade på lets dance, tomten är far till alla barnen och en massa annat.
vi somna typ vid halv tolv. jag vakna kanske fyra gånger inatt av att pappa ropa.
imorse vaknade vi åtta kunna inte somna om så vi typ kolla på lotta på bråkmakargatan o nå andra barnprogram.
sen sjuktsade pappa ner oss till stan och ja köpte lite små saker.
sen kom pappa till oss på stan så gick vi och kollade på kaniner, burar & en massa kanin saker.
ja ska få en kanin snart och den ska heta tea eller samantha.
nu har jag precis ätit tunbrörulle med korv, räksallad, senap och kethup.
ska snart åka iväg till älskling.
PUSS

ska ninen heta tea eller samantha?




skit fint väder ute. snart blir de vår och då fyller jag år sen blir det sommar och då åker vi utomlands! :D

Kommentarer
Postat av: Mamii..

V anice me kanin..! Tea e ju hur fint som helst, mne Samatha e ju oxå coolt..hihi <3

2009-03-21 @ 16:32:27
Postat av: emma ramic

vafan. den ska heta emmpan ;)

2009-03-21 @ 18:44:59
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: frida

tea tycker jag :)

svaaaaante &sveaaaaaaaaaa :D

haha lite mycket ja tjata va ;)

2009-03-21 @ 21:44:11
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0