mamma fyller år imorgon

hej.
skola idag gick väl  bra förutom att ja hade skit ont i magen.
jag och karin asgarvade hela dagen, vi hade skit roligt.
efter skolan hämtade pappa mig och älskling så åkte vi hit och ja käkade makaroner & korv och anders käka vofflor.
sen åkte vi och handlade med pappsen och sen skjutsa han hem oss till älskling.
vi har bar kollat på film och myst hela dagen.
imorgon åker jag hem till mamma och blir nog där tills på söndag.
på lördag kommer mormor och morfar till mamma för hon fyller år imorgon så vi ska fira henne på lödag.
nu ska jag kolla på film.
hinner kankse inte blogga innan jag åker till mamma så bloggar på söndag när jag kommer hem.
PUSS



GRATTIS MAMMA I FÖRSKOTT! <3

Kommentarer
Postat av: MAMMA..!

Tack min ängel..!

Du vet hur du ska

göra din mamma glad..!



Jag älskar dig Melinda..! <3

2009-03-26 @ 23:46:08
Postat av: frida

grattis minna :)

2009-03-27 @ 18:42:15
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0