pluggplugg..

hej.
skolan idag gick väl ganksa bra.
frida följde med mig hem efter skolan så käkade vi glass sen kollade vi på andra avenyn, och ja somna som vanligt. efter de så lagade vi köttbullar och makaroner.
sen skjutsade vi hem henne och hämtade linnéa för vi skulle på dans.
dansen gick typ så där, kunde inte alla nya steg men ja kommer nog hinna lära mig de. de är bara 4 ggr kvar nu inanna uppvisningen.
nu ska jag typ duscha och sen plugga bilologi, för vi har äckel prov imorgon & JAG KAN INGENTIN!
PUSS

justja i måndags så gjorde vi typ nå oförberätt "prov" på engelskan och på en sak fick ja 7 av 8 & på de andra 8 av 13, skit nöjd faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Vad stolt jag blir över dig då de går bra i skolan.. Go Girl! <3

2009-03-18 @ 19:54:38
Postat av: emma ramic

GO GIRL ;)<3

2009-03-19 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0