uscha

hej.
hade inställd so idag så började 09.30 på badhuset.
men gick inte på de för har ont i magen så pappa ringde till docktorn så fick ja tid kl1.
gick på en lektion sen kom pappa och hämtade mig, så vi åkte till sjukhuset fick ta blofprov och kiss prov.
dom hittade inge fel men dom sa att de va en överansträngning så ja skulle vila i nåra dagar + att ja skulle få tabletter utskrivna men sen sa dom att de gick bra med alvedon. & om de inte vart bättre tills på måndag skulle vi komma tillbaka.
efter sjukhuset åkte jag och pappsen på stan och fikade, as mysigt att umgås me pappsis.
nu har vi nyss kommit hem och pappa ska göra makaroner till mig.
sen ikväll ska jag på dans. ska nog bara sitta och kolla.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0