min syster äger min dator?

hej.
kan typ inte skriva så mkt nu för min syster ahr hela tiden min dator.
men ska försöka säga åt na.
va hemma från skolan idag pgr av att ja hade ont i magen och va ledsen.
sov till 2 sen kom älskling så har vi kikat på tv och myst.
+ att efter anders hade åkt så har ja pluggat eng, pappa säger att jag är duktig som har börjat plugga igen :D
imorgon blire skola iallafall.
nu ska syster ha daton.
de suger för ja hinner bara skriva lite och då blire bara om onödiga skit saker.
men nu ska hon iallafall ha den.
KISS


jag och min älskade syster, inte lik varran eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman de e ju din dator..! <3

2009-05-13 @ 07:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0