<3

hej.
igår så åkte jag och älsklingen till emma på kvällen för att snacka.
sen drog alla tre till anna där alla andra brudar va.
efter de drog vi hem och till ica för att köpa chips.
när vi kom hem så vela anders att vi skulle låna en film av frida så vi åkte till henne och hämtade " som man bäddar.." , sen kikade vi på den fast jag somna typ på engång.
idag så vakna vi typ halv 12, vi käka frulle sen fixa vi oss o sen drog vi hem till älsklingen.
vi va där i kankse två timmar sen skjutsade han hem mig för han skulle jobba.
när ja kom hem så åkte jag och pappa o handlade. när vi kom hem så lagade jag mat!!
typ första gången jag lagade mat till mig och pappa.
det vart bacon i sås och bandspaggetti. det vart iallafall skiiit gott.
imorgon så ska pappa ringa till vetrinären, för vi ska avliva min katt. :(
fyfan vad hemskt, men vi kan inte låta han lida..
men nu ska jag gå ner och kolla på ensam mamma söker m pappa.
KISS


Kommentarer
Postat av: frida

:( :( <3

2009-09-27 @ 21:50:13
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: anders

älskar dig mitt hjärta <3<3

2009-09-27 @ 23:15:02
URL: http://anderslarssonpandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0