:)

hej.
har inte haft någon lust att blogga dom senaste dagarna.
men vi brudar hade de sjukt roligt på grönan & jag åkte insane, asså det var as läskigt. ( jag blúnda hela vägen )
idag så har jag vart i skolan och de gick bra, vi tog kort till elevrådet!
imorgon ska vå ta skolfoto, ja hatar de. USCH
justja jag var hos tandläkarn idag, de va bara en kontroll som man har en gång om året.
min tandläkare sa att allt så fint ut och att ja va jätte duktig på att borsta gaddarna. + att hon polerade mina tänder och hade på äckligt bananlack.
aja om en timme har jag dans. de är inte så bra att dansa när ja äter en medicin som man kan svimma av om man anstränger sig för mkt, men de skiter ja i för ja har inte dansat på skit länge.
men har inte så mkt mer att skriva.
KISS


karin, anna & karin i frittfall

karin & anna i frittfall tilt kön

Kommentarer
Postat av: maja

sv; ja visst är dom!!



Insane är ju askul!!

2009-09-09 @ 17:08:02
URL: http://majabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0