good.

hej.
skolan idag gick sådär.
gjorde kemi prov på kvarsittningen, missuppfattade grejset så ska få göra det muntligt nästa vecka.
hade utvecklingssamtal efter de, det gick ganska bra. camilla hade skrivit att jag inte uppnått målen i engelska så pappa ringde henne när vi kom hem och hon sa att hon hade skrivit omdömena för tidigt och att jag hade uppnått det nu. annars så var allt bra, har höjt mig i visa ämnen och har pluggat mycket bättre.
kom nyss hem från dansen, det gick ganska bra. jag lärde mig dom sista stegen idag. på söndag har vi uppvisning.
pappa och jag har också beställt en skolavslutningsklänning idag, det blev en ljusrosa. sen är det bara skor och smycken som ska köpas. ganska skönt att ha klänningen beställd, om man bäställer senare finns det risk att dom är slut eller att inte storleken finns. men min klänning kommer om en eller två dagar.
nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa baby.
KISS


haha snygg bild från mirandas fest när jag fixade mig. inte nå tjocka fingrar och inte är jag heller nå blek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0